Foto M@lin tar JULLEDIGT

FANTASTISKT FOTOÅR

Ingen hade väl kunnat ana allra minst jag att det skulle bli så många fotograferingar.
Riktigt kul har det varit. Men hur kul det än är så behöver även jag lite ledighet.
Så nu har jag inga fler tider kvar detta år men det går bra att boka tider redan nu till nästa år.





































Jag vill passa på att önska alla min gamla
och nya kunder en riktigt
   GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!

Hoppas att vi ses snart igen!


PRESENTKORT i JULKLAPP 
Ni har väl inte glömt bort att ni kan köpa presentkort hos mig.
Den perfekta julklappen, födelsedagspresenten eller kanske att
du ska på dop.
Vill du komma i kontakt med mig går det bra att ringa mig
073-034 33 26 eller maila mig på malin.stenlund74@gmail.com

Julkramar från M@lin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...